luni, 4 mai 2015

My favorite pajamas


                                                               CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                        JACKET here , TOP similar , PANTS here , SANDALS similar , HAT here , BAG here

EN:
  Hello loves, how are you? I am working on a new blog post and it is already midnight and I am very tired. I can't wait to get into bed and embrace it till morning.
  About my outfit, yes , I know this pants look a lot like a pajama, but I find them very funny and versatile. I paired them with a white top, a colorful pair of heels and a leather jacket. As accessories I used a black hat and my mini red bag.
Kisses :*

RO:
  Buna tuturor, ce mai faceti? Eu scriu aceasta postare pe blog dar e deja trecut de miezul noptii si mi-e foarte somn. Abia astept sa ajung in pat si sa nu mai ridic pana dimineata.
  Despre tinuta de azi ,da , stiu, e vorba de o pereche de pantaloni ca de pijama, dar eu ii gasesc foarte nostimi si versatili. De aceasta data i-am purtat impreuna cu o camasa alba, o pereche de sandale colorate si o geaca din piele, iar ca accesorii am folosit o palarie neagra si o mini gentuta rosie.
Pupici :*



Un comentariu: