joi, 21 ianuarie 2016

Striped skirt


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
         TOP HERE (ON SALE) , SKIRT HERE , BAG HERE , FUR SIMILAR / SIMILAR , HEELS HERE , SUNNIES HERE

EN:
  Hello loves, how are you? In Baia Mare it's snowing and the scenery is like in a fairy tale. Evelyn is very happy about this and she can't wait to jump in the snow and play and make snow angels.
  I ordered thin striped skirt 3 weeks ago because I love it's shape, but when I received it I could't be happier as it fits perfect and has a great fabric. You can wear it with a shirt, a sweater or a turtleneck like I did today. I added a faux fur scarf and my ensemble was don.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, la Baia Mare a inceput sa ninga, iar peisajul arata ca desprins din basme, Evelyn e cat se poate de fericita si abia asteapta sa mearga la sanius si sa faca ingerasi pe zapada. Cred ca e printre primele ierni in care ma bucur si eu ca un copil de zapara, cu Evelyn retraiesc si eu fericirea si entuziasmul de a ne juca in zapada.
  Pentru tinuta de azi am ales o fusta peplum in dungi, mi-a placut mult croiul pentru ca avantajeaza silueta, iar cand am primit-o si am probat-o mi-a placut si mai mult. E tare versatila si usor de purtat fie cu o camasa, un pulover sau o helanca, cum am ales si eu pentru azi. Am mai adaugat tinutei un dres negru si gulerul de blana.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. Hey I released with styling your post on the blog: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ and on facebook: https://www.facebook.com/Moda-na-obcasach-255652788104086/. If we have new designs of shoes on heels, wedges, etc. You can me on fb litter, their links with fasting, happily, sharing. Regards

    RăspundețiȘtergere