sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Why do we buy designer bags



                                                                   BAGS HERE / SALES HERE

EN:
  Hello beauties, hope you are enjoying a great weekend. Any plans for this end of the week? Evelyn and I really enjoy skating so we are heading to the rink in a few hours.
  Meanwhile I thought I'd write a post regarding why do we buy designer bags and where to shop them. I always choose Shopbop, because of their high quality services, free express shipping for all orders over 100 $, fast delivery, and when I say fast I think of 3 days from US to Romania.
  About a year ago I bought my very first designer bag signed by Rebecca Minkoff. The prices are affordable and the bags are made of a high quality leather, they bag come with a dust bag and after a year they look like new, as you can see in the photos below. My favorite so far is the mini black one that I wear almost everyday.

Love,
Lavinia

RO:
  Un weekend superb va doresc, noi ne gandeam sa mergem azi la patinoar, cum Evelyn a inceput sa invete putin sa patineze, e deja foarte incantata, sa va spun sincer si mie imi place tare mult, cu toate ca nu am mai incaltat patinele de cativa ani buni deja.
  Azi vreau sa va spun cate ceva despre gentile de firma, daca merita sa investim bani in ele si de unde sa le achizitionam fara a aavea emotii ca nu sunt originale. Eu aleg cu incredere de fiecare data Shopbop, au cele mai bune si rapide servicii, iar cand spun rapide ma refer la o livrare de 3 zile din State pana in Romania.
  In urma cu mai bine de un an mi-am achizitionat prima geanta semnata Rebecca Minkoff, iar la cat de mult mi-a placut au urmat si celelalte. Am ajuns deja la a patra, iar dupa un an arata ca noi. Sunt confectionate din piele de foarte buna calitate. Imi place mult si faptul ca vin impreuna cu un sac pentru a le parta frumos si a tine praful la distanta. Preferata mea e cea neagra care e atat de practica, cu toate ca pare micuta , e foarte incapatoare, o port apoape zilnic si arata la fel ca in prima zi.

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii: