marți, 24 mai 2016

Cum purtam rochia neagra


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             JACKET HERE / DRESS HERE / SHOES HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
Hello everybody, we are currently in Bucharest for the European Armwrestling Championship 2016 with my husband and I also wanted to shop for some last accessories for our home. 
Today I want to talk with you about the black dress that is a must in our closet, because it is very versatile, classic and comfy at the same time. I am wearing a comfy outfit with a jersey black dress, my new leather jacket and platforms.

Love,
Lavinia

RO:
  Salutari tuturor, noi suntem pe la Bucuresti, am venit cu sotul meu la Campionatul European de Skandenberg 2016 si am profitat de acest drum pentru a mai face si ultimele cumparaturi in materie de accesorii pentru casa.
  Azi vreau sa vorbim despre cum purtam rochia neagra, pentru ca rochia neagra este acea piesa vestimentara cae nu nuai ca este obligatorie in garderoba unei femei, este simbolul elegantei, al modei , al feminitatii. Ea poate sa iti schimbe aspectul in functie de ceea ce ne dorim, devenind eleganta cu un pantof clasic, glamorous cu un guler de blana, chic cu un sacou masculin sau casual cu o pereche de incaltaminte sport.
  Eu, pentru azi am ales un stil mai casual si am purtat-o cu o geaca din piele cu franjuri pe care am gasit-o la C@A si o pereche de pantofi cu platforme pe care ii gasiti aici .

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii: