vineri, 1 iulie 2016

Cum purtam o tinuta in alb si negru


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                         CARDIGAN HERE / TOP HERE / PANTS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Hello loves, hope you are having a great Friday, I am dealing with a great hair problem again. My hair is very thick and dry and it tends to break. I try to hydrate it as much as possible, but it is not enough, but I will tell you more about this in my future post and you will see the change I made for this problem to disappear.
  Meanwhile today I want to show you this fringed cardigan that works perfect for the summer nights like I wore it in this black and white outfit.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, va doresc sa aveti un sfarsit de saptamana racoros. Nu stiu daca v-am mai spus, dar parul meu are firul foarte gros si casant, iar in urma cu trei ani am fost nevoita sa renunt la lungimea care o am azi din cauza ca s-a rupt foarte tare, acum am inceput un tratamnt foarte intens, iar in urmatoarea postare va spun exact ce pasi urmez si am sa va arat si o mica schimbare pe care am abordat-o.
  Azi imbracat acest cardigan cu franjuri care e mai mult decat perfect pentru serile de vara sau zilele de toamna mai caldute, eu l-am incorporat intro tinuta alb negru si am adaugat accesorii aurii.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: