joi, 11 august 2016

Inspiratie pentru acasa - bucataria alba




RO:
  Asa cum va povestesc de ceva vreme deja, noi lucram intens la finisajele casei noastre, iar acum a sosit timpul sa impartasesc cu voi cateva detalii referitoar la stilul ales si as vrea sa incep cu bucataria. Casa am luat-o la stadiul semifinisat, asa ca mari modificari in planul casei nu s-au mai putut face. Living-ul si bucataria au fost concepute ca un open space in stil american, iar eu imi doream nespus de mult o bucatarie inchisa, separata de restul casei. Si acum ce era de facut? Norocul meu a fost ca spatiul a fost sufiient de generos incat sa imi permita sa fac un perete de rigips pentru a separa bucataria de camera de zi,iar pentru un plus stilului traditional pentru care am optat , am adaugat si niste usi albe in stil frantuzesc. Mi-a fost dificil in alegerea culorii pentru mobila de bucatarie, pentru ca imi doream nuante de gri, dar in final am mers pe alb si am colorat peretii in gri.
  Spatiul in bucatarie nu este foarte generos, dar am asezat mobila in asa fel incat sa putem profita de fiecare metru patrat :).
  Va atasez cateva fotografii cu bucatarii contruite in spatii mici pentru o inspiratie cat mai bogata, iar in urmatorul articol am sa revin cu poze din bucataria mea.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: