joi, 1 septembrie 2016

Culori de toamna


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                TOP HERE / PANTS HERE / SANDALS HERE / BAG HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy Thursday my dear friends, I am searching for some accessories for my home and I feel so angry because I don't find what I need. I surfed all the European online shops, all I find at super reasonable prices are from Usa and they do not ship to Europe, so if you have any suggestions, please let me know.
  Today I want to show you what I wore on Sunday, even if it was super hot outside I decided to wear this beautiful long sleeve blouse and a pair of light trousers. The only problem was that my trousers got ripped at the back right after I finished taking photos and I jumped into the car. You can guess this took me back home for a super quick change. Oh and I really loved those trousers a lot :(.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi frumoasa va doresc, cred ca v-am spus si saptamana trecuta ca sunt in cautare de accesorii gen vaze de flori gen pocal cu inltime de peste 40 cm, sfesnice si alte decoratiuni pentru casa, dar spre ghinionul meu nu mai stiu unde sa caut, nici online , nici in magazinele fizice nu am gasit nimic care sa imi satisfaca gusturile. Ce mi-a placut au fost de pe magazinele online din State care culmea, nu livreaza pe Europa , iar preturile sunt foarte bune :(.
  Azi va arata tinuta care mi-a dat batai de cap duminica. Spun asta , pentru ca imediat dupa ce am terminat de facut pozele, cand m-am asezat in masina, pantalonii au cedat la buzunarul din spate atat de rau, ca am fost nevoita sa renunt de tot la ei :( , si imi placeau tare mult.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu