luni, 5 septembrie 2016

Rachel Zoe Skyla mules review


                                                              RACHEL ZOE SHOES HERE

EN:
Wish you all a great week, we are getting ready for Evelyn's first year at school that starts in less then 7 days. We finally managed to move at our new home, although we still have some unfinished details, but 95 % of it is ready.
Today I want to talk about my very first pair of Rachel Zoe Skyla mules. I wore them for the first time at a wedding party and I was nervous about how comfy my feet will feel for a whole night of dancing and fooling around and I was surprised that in the end I came home wearing them and the second day my feet felt incredible,no enjuries at all. Now you can shop them on 70 % here.

Love,
Lavinia

RO:
O saptamana frumoasa va doresc, noi ne pregatim intens pentru primul an de scoala al lui Evelyn cu mari emotii. Intre timp, noi ne-am mutat la casa noua, cu toate ca mai avem mici detalii de terminat, in proportie de 95% casa ete gata, am decis ca ne e mai usor cum Evelyn va fi la scoala sa facem economie de timp.
Azi vreau sa va vorbesc despre rpima mea pereche de saboti semnati de Rachel Zoe, un designer american care mie personal imi place foarte mult, drept exemplu i-am cumparat si cartea :).
Am incaltat sabotii prima data la o petrecere si am avut emotii in privinta confortului avand in vedere ca am avut planuri mari de dansat toata noaptea. Spre surprinderea mea, in ciuda tocului inalt de 10 centimetri, dimineata eram cu ei in picioare fara sa fiu nevoita sa ii abandonez pe sub masa si pentru a imi mai relaxa picioarele, iar a doua zi nu aveam deloc dureri de picioare. Acum ii gasiti redusi cu 70 % aici.

Cu drag,
Lavinia




2 comentarii: