vineri, 28 octombrie 2016

Cum purtam culorile pastel


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                  JACKET HERE / TOP HERE / PANTS HERE / BAG HERE / HEELS HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy weekend loves, Halloween is just around the corner, any plans? I intend to do a photo shooting again this year with my lovely family, hope to be in time and to share them with you by Sunday or Monday.
  Why am I so obsessed with black lately and I am always looking for black and puffy cardigans , but always end up buying other colors. For example this pink jacket ended up in my basket by mistake, but I am super thrilled with it, it is super warm and think, perfect for these cold days. I included it in a pastel ensemble, together with a white pair of pants and top, nude heels and a pink bag.

Love,
Lavinia

RO:
  Un weekend superB va doresc, Halloween e foarte aproape, ati planuit ceva petrecere costumata in weekend? Eu ma gandeam sa fac o noua sesiune de poze alaturi de familia mea, deoarece Evelyn e super incantata de decor si costumatii, asa ca imi face mare placere sa ii fac pe plac.
  De o buna bucata de vreme, caut un cardigan negru si mai grosut, dar mereu ajuns sa imi cumpar alte culori, ca si in cazul acestei jachete roz, care a ajuns in cosul de cumparaturi din greseala dar ma bcur mult ca am cumparat-o, e atat de placut si gros materialul din ea, e perfecta pentru zilele reci din aceasta perioada. Azi am inclus-o intro tinuta pastel, alaturi de o camasa si o pereche de pantaloni albi, pantofi nude si o geanta de un roz pudrat.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Foarte faina tinuta. Imi plac pantofii.

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam ca cei de la Shein nu mai livreaza in Romania. Cum ai reusit sa comanzi jacheta aceasta frumoasa? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere