vineri, 18 noiembrie 2016

Ce rochii purtam in sezonul rece


                                                         CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                            JACKET HERE / DRESS HERE / SHIRT HERE / BOOTS HERE / BAG HERE

EN:
  Happy Friday my friends, I had a super busy day starting in the early morning due to the crazy Black Friday situation, I must admit I did spend some money :)). How about you?
  Early in the morning after I took my daughter to the school I shot these photos and I was lucky enough to feel the sun and not to freeze out, because the past days the temperatures dropped below 0 degrees C and I could not hide this beautiful dress anymore. I wore it with a white shirt , a pink cropped jacket and my new booties that I set my eyes even from last year. Aren't they amazing,well you can shop them here with free shipping and 10% off.

Love,
Lavinia

RO:
   O zi minunata va doresc, eu am inceput-o intrun mod alert, am lasat-o pe Eve la scoala si am fugit la poze. Dupa ce a revenit acsa am facut i eu ca tot omul cateva cumparaturi de Black Friday, adica mi-am cam golit buzunarele mai bine spus:)).
  Nu prea obisnuiesc sa port rochii in sezonul rece, dar daca o fac aceasta rochita draguta e una din ele. Am vrut de vreo 2 saptamani sa o pozez, dar frigul de afara nu m-a lasat, asa ca am profitat de soare si am luat-o la poze. Am purat-o cu o camasa alba o jacheta roz si noile botine, care imi plac atat de mult si pe care le fixasem inca de anul trecut, norocul meu ca pretul a fost foarte tentant si le-am cumparat, le gasiti aici cu transport gratuit si 10% reducere.

Cu drag,
Lavinia




2 comentarii: