miercuri, 29 martie 2017

5 Coafuri simple si rapide




EN:
  Happy Wednesday everyone, how are you doing? One of my worst nightmare in my hair which continues to be dry no matter what product I use. I have been thinking that the lack of water also contributes at this problem, so everyday I carry one bottle of water with me and I try to drink as much as I can.
  I also try not to use a high level oh heat at the dryer and to let it be curly as it's natural way. I also love to braid it and I try all the possibles hairstyles in this way. Below I have selected some of my everyday easy and chic hairstyle.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi minunata cu soare si multa fericire va doresc! V-am mai vorbit eu despre parul meu si probema cea mai grava cu care ma confrunt de mai bine de un an de zile. Ei bine, parul meu e unul foarte cret, cu fir gros si aspru, care are tendinta de uscare si rupere. Am incercat numeroase tratamente pe la diferiti stylisti si diferite saloane din oras, dar parca nimic nu il domoleste suficient. Cu aceasta ocazie, m-am hotarat ca e timpl sa iau niste masuri extra si sa incerc sa beau cat mai multa apa, asa ca am cu mine zi de zi o sticla de 500 ml.
   Am zis ca as mai incerca si sa-l las cret, in forma sa natrala ca sa nu il agresez cu placa, ondulator sau perie, asta cat mai pot abine. Dar il pot impleti in diverse feluri si din acest punct de vedere mi-e destul de usor sa ma abtin.
  Va prezint mai jos 5 coafuri simple si rapide mai ales daca sunteti pe fuga.

Cu drag,
Lavinia





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu