luni, 20 martie 2017

Cum purtam pantalonii evazati


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                 BLAZER HERE / SHIRT HERE / PANTS HERE / BOOTS HERE / BAG HERE

EN:
  I woke up to a foggy and cold weather and now I drink a large cup of hot coffee to wake up in my favorite mood. Yesterday I intended to take some photos, but I managed to shoot just one outfit due to the crazy wind that was blowing.
  I wore my favorite flare pants, a super cute ruffle shirt, blue velvet boots and a black blazer.

Love,
Lavinia

RO:
  Cand am deschis ochii de dimineata si m-am uitat pe geam am avut "placuta surpriza" a costat ca afara e un aer foarte rece si usor cetos, sa nu mai zic ca e si foarte rece, undeva la 2 grade Celsius.   Mi-am facut o cana de cafea lunga cu lapte pe care o savurez in timp ce va scriu voua.
  Ieri mi-am facut planuri marete de a poza cel putin 2-3 tinute, dar nu mi-a iesit totul precum as fi dorit, ma bucur totusi ca am reusit sa pozez macar o tinuta la cat de tare sufla vantul. Am cateva cadre in care in zboara hainele de pe mine la prorpiu, noroc ca sufla in reprize si noi pozam in pauze :))).
  Am ales sa port o camasa cu detalii florale si dungi, o pereche de pantaloni evazati, sacoul cu detalii argintii si o pereche de botine din catifea.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: