vineri, 24 martie 2017

Roz pudrat


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                            TOP HERE / PANTS HERE / SANDALS HERE / BAG HERE

EN:
  Happy weekend my loves, Friday is one of my favorite days of the week. I just got home from the gym and my legs are really killing me, I don't want to think how "great" I will feel tomorrow :).
  I am so happy weather gets warmer, today I put on my sandals and I didn't feel cold at all, oh I love this weather so much. In today's post I wear a super lovely and soft pink top and a white pair of pants, paired with a lovely white bag and grey sandals.

Love,
Lavinia

RO:
  Cat de mult imi place ziua de vineri, asta pentru ca weekend-ul e aici si ma bucur de 2 zile libere.   Abia ce am ajuns acasa de la sala si dar dupa un antrenament bun de picioare ma gandesc cu drag la ziua de maine :).
  Tare mult ma bucura faptul ca se incalzeste afara, azi am iesit la poze cu o pereche de sandale si nu mi-a fost deloc rece. Am ales sa port o bluzita roz pudrat cu niste perlute aplicate, imi place tare mult modelul si e atat de placuta la purtat. Am integrat-o intr-un ansamblu alb si anume o pereche de cullotes si o geanta ambele albe si sandale gri cu toc.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Nice outfit and great sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/03/24/back-in-business/

    RăspundețiȘtergere
  2. I've never seen this tag before, I love it! Girl your answers are exactly the same as mine would be! xx You will like to see more fashion from here.

    RăspundețiȘtergere