duminică, 18 iunie 2017

Geaca cu volane


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                              GEACA AICI / CAMASA AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI

EN:
  How are you doing my friends? I am looking for some inspiration for our backyard terrace and run from store to store to look for the perfect deck, but today I have other ideas and I am not sure if we use deck or go for other type of flour. I really have to decide quick if I want to drink my coffee on the terrace this summer, any ideas are more then welcome.
  Today I run to take some quick photos to show you this beautiful jacket that I love, paired with flared pants, a white shirt and black kitten heels.

Love,
Lavinia

RO:
  S-a incheiat si acest weekend, pe cat de multe mi-am propus sa fac, pe atat de putine am reusit. Lucram intens la terasa si curtea din spate si daca pana ieri eram sigura ca placam terasa cu dale din lemn, azi nu mai sunt atat de sigura, trebuie sa ma decid repede daca vreau sa imi beau cafeaua pe terasa in aceasta vara.
  Azi am dat o fuga pana in centru si am facut niste poze cu aceasta geaca minunata o pereche de pantaloni negri si pantofi cu toc.

Cu drag,
Lavinia


3 comentarii:

  1. wow. you look so gorgeous! love this whole outfit. very chic <3

    Inge
    http://www.luchluchcraft.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow love the jacket and your pants! You looks so stunning!


    www.ismurfshion.com

    RăspundețiȘtergere
  3. I love your jacket .-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    RăspundețiȘtergere