duminică, 10 decembrie 2017

Cadouri de Craciun la pret redus


                                                                          1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

  Buna dragii mei, cum stati cu pregatirile de sarbatori. Parca m-au luat pe nepregatite, inca ici nu stiu ce am sa imbrac in seara de Craciun sau in noaptea de Anul Nou, norocul meu ca inca se fac livrari si poate mai apuc sa imi cumpar cate ceva.
Am pus cateva din preferatele mele si aici pe blog si daca va plac ,fie ca vreti sa oferiti un cadou persoanelor dragi, grabiti-va pentru a le avea de sarbatori.

Cu drag,
Lavinia

                                                                           CERCEI AICI

                                                                          GENTI AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu