duminică, 10 decembrie 2017

O tinuta in tonuri neutre

                                     
                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
PALTON AICI / CAMASA AICI / PANTALONI AICI / BOTINE AICI / RUCSAC AICI / OCHELARI AICI / CERCEI AICI

EN:
  Hello beauties, we are planning to ornate the Christmas tree, so I won't be staying to much here. Just want to tell you how amazed I am of this outfit. I don't know what I love most about it, the shirt or the embellished earring, or maybe the beautiful booties or my lovely backpack.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, azi am promis ca impodobim bradutul de Craciun, asa ca nu voi zabovi prea mult pe aici. Va las cu aceasta tinuta in tonuri neutre. Nici nu stiu sa va spun ce imi place mai mult la ea, sa fie cerceii acestia superbi sau camasa in dungi sau poate botinele din jacard. Va las pe voi sa decideti.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: