marți, 20 februarie 2018

Red alert


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                    BLAZER AICI / TOP AICI / JEANS AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Hello loves, how are you? I've a;ways been a fan of red color and I have been searching for a perfect blazer for this spring, I am so happy I just found this beautiful piece for such a reasonable price, you can shop it here.

Love,
Lavinia

RO:
  Nu cred ca exista femei care sa spuna nu culorii rosu, ce ziceti? Mie mi-a placut dintotdeauna sa imbrac cel putin o piesa vestimentara in aceasta culoare. Acum ca ne pregatim de sosira primaverii, eu am cautat de ceva timp un sacou usor si rosu si tare ma buccur ca l-am prins la asa reducere, daca va place si voua il gasiti in link-ul de mai sus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu