duminică, 11 februarie 2018

Revenire


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                PALTON AICI / CAMASA AICI / JEANS AICI / CIZME AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI


EN:
  I missed writing to you so much, it was not my intention to disappear for a week, but I caught such a bad cold, that I could hardly stay on my feet. or 3 days I didn't even leave the house, I had fever and I was coughing very bad.
Today I wore a beautiful yellow shirt, a black pair of jeans and boots and a nude coat.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, am lipsit o saptamana de pe blog, dar nu pentru ca am dorit eu asta ci pentru ca o raceala foarte urata a pus stapanire pe mine. M-a tinuit efectiv la pat cu febra si tuse seaca foarte urata. Cred ca ultima raceala de acet gen a fost in urma cu mai bine de 10 ani. Nici la sala nu mi-am facut simtita prezenta deloc, dar de maine abia astept sa recuperez saptamana pierduta.
  Nu cred ca am vreo piesa vestimentara galbena in dulap pentru ca nu sunt deloc adepta acestei culori, de fapt mare mi-a fost si surprinderea sa  vad cand am deschis coletul, mai ales ca u am comandat una albastra, dar daca ma uit la poze, e chiar draguta, voi ce ziceti?

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu