duminică, 11 martie 2018

Gelish dip pareri



                                              SALONUL B'ELLE COSMETIQUE IL GASITI IN VIVO BAIA MARE

RO:
  Buna dragele mele si o primavara plina de soare, fericire si multe zambete va doresc!
  Cred ca mai bine de 5 ani am folosit gelul si lac gelul pentru a da un plus de culoare si rezistenta unghiilor mele, pana cand in vara lui 2017 am simtit nevie de a lua o pauza de la lampa UV si tot acest proces de constructie si intretinere al unghiilor. Timp de 3 luni am fost de-a dreptul incantata de unghia mea naturala si de faptul ca nu mai aveam unghiute ciobite si refacute de mine, dar dupa un timp simteam nevoia de a pune ceva coloare pe ele, doar ca nu aveam noroc sa gasesc un produs suficient de rezistent, cand zic suficient ma refer la cel putin 2 zile :))). Zis si facut am inceput sa caut solutii, am incercat cam tot ce e pe piata, de la produse comerciale pana la cele profesionale, dar fara succes, adica in momentul in care ajungeam cu mainile in chiuveta, o luam de la capat.
  Saptamana aceasta am trecut pe la VIVO Baia Mare la salonul B'Elle Cosmetique, unde aveam o programare la manichiura. Din momentul in care am pasit in salon, fetele m-au intampinat cu zambetul pe buze, m-au rasfatat cu o cafea delicioaa si mi-au povestit despre  B'Elle Cosmetique. Serviciile lor nu se opresc doar la manichiura si pedichiura, ci ofera si cosmetica cu produse din laboratoarele proprii.
  Dupa ce mi-au prezentat produsele, am optat pentru o manichiura facuta cu gelish dip, e o tehnica noua ce promite rezistenta unui gel, dar fara a fi nevoie de uscare UV. Pe bune, cat de bine suna? Cu toata increderea inainte, m-am lasat pe mana lor, iar ce a iesit vedeti si voi din pozele de mai jos.
  Procesul este unul simplu, se aplica pe unghia degresata o solutie care face priza cu acest praf, procesul se repeta pana se ajunge la intensitatea culorii pe care ne-o dorim, dupa care se pileste usor din grosimea unghiei , iar la final se aplica un luciu. Cat poate fi de simplu, eu am deja 5 zile de cand mi-am aplicat gelish dip pe unghii, iar unghiutele sunt in continuare impecabile. Cat despre pret , eu zic ca e mai mult decat accesibil buzunarelor noastre, o manichiura ca a mea e 70 lei , dar daca iti faci card de membru, care e gratuit, te costa 60 lei, iar in luna martie au si o promotie de 20% reducere.
  Sper ca v-au fost de folos informatiile mele , iar daca mai aveti intrebari le astept cu mare interes.
 Martie e luna noastra, a femeilor, momentul in care simtim nevoia sa fim rasfatate si nu numai. VIVO Baia Mare ne rasfata in perioada 8-25 martie cu o multime de premii: un total makeover oferit de Nomasvello si Hair Station in fiecare zi, iar daca te numeri printre primele 10 inscrise primesti automat un voucher pentru manichiura la salonul B'Elle Cosmetique. Tot ce trebuie sa faceti este sa cumparati de minim 100 lei din VIVO, gasiti aici toate detaliile.

Port o pereche de platforme aurii care sunt super comode si chic de la Primadonna, noul magazin de incaltaminte din Vivo Baia Mare.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu