duminică, 18 martie 2018

Tratamentul ProSkin de la Nomasvello


                                 

RO:
  O duminica minunata va doresc, din pacate la Baia Mare ploua neincetat inca de ieri dimineata si atmosfera e una foarte gri. Dar cu toate astea am pentru voi o veste tare buna, va puteti insenina ziua cu cate o manichiura sau un total make over oferit de Nomasvello si Hair Station, tot ce trebuie sa faceti e sa cumparati de 100 ron si va inscrieti la tombola de la Vivo.
  Stiti deja ca sunt o mare iubitoare a sportului si il practic cu regularitate de multi ani deja, asa ca tenul meu are nevoie de o atentie mai mare asupra curatarii si hidratarii sale, in special in sezonul rece. Voi cum va ingrijiti tenul?
  Eu merg cam o data pe luna intr-un salon cosmetic, iar de aceasta data am optat pentru un tratament de curatare si hidratare profunda de la Nomasvello. Mi-am facut o programare, iar cu o zi inainte am primit un mesaj prin care mi-au reamintit de intalnirea din ziua urmatoare.
  Am ajuns la salon, unde o domnisoare foarte draguta mi-a explicat toata procedura si mi-a povestit in detaliu despre ce inseamna ProSkin si ce produse folosesc.
  Am fost invitata in cabinet, iar in prima faza mi s-a pus un diagnostic facial, asa am aflat ca tenul meu este unul mixt cu piele uscata in zona pometilor si piele mai grasa in zona T, exact cum banuiam si eu. Mi s-au recomandat cateva masti de curatare si hidratare , pe care le pot folosi cu usurinta si acasa, iar pe urma am inceput tratamentul care nu a durat mai mult de 30 min, ceea ce e foarte bine, pentru ca noi femeile, suntem mereu in criza de timp, chiar si cand este vorba de ingrijirea noastra.
  Tratamentul ProSkin este indicat pentru toate tipurile de piele, se folosesc ultrasunetele si energia galvanica pentru a elimina punctele negre, impuritatile, sebumul si urmele de acnee de la nivelul fetei.
  La sfarsitul sedintei a urmat un masaj foarte placut cu o crema cu un miros de portocala de iti venea sa o mananci, iar surpriza mea a fost una neasteptata, tenul meu abia daca prezenta usoare urme de roseata si un aspect incredibil de fin, nici nu ai fi zis ca a fost supus unui tratament cosmetic. In cazul meu mi s-a recomandat sa fac aceasta procedura de doua ori pe luna, deoarece folosesc machiajul zi de zi si personal abia astept sa ajung la urmatoarea programare.
  Poti beneficia si tu de un tratament gratuit, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi link-ul acesta si afli toate detalii.
  Tinuta mea e compusa dintr-o salopeta Asmara,iar geanta si pantofii sunt de la Primadonna, ambele magazine le gasiti in incinta VIVO Baia Mare.

Cu drag,
Lavina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu