duminică, 11 martie 2018

Verde smarald cu aer de primavara



                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                             ROCHIE AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / BASCA AICI

EN:
  Hello beautiful ladies, spring is just a corner away and I can't wait to feel it's smell. I started to clean up my wardrobe and make room for the spring ones, so this weekend I have a lot of work.
  Green is on my top favorite colors lately and when I saw this amazing dress, I couldn't help myself not to buy it, such a great quality, light and soft fabric. I wore together with a pair of colorful booties and a green bag.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragele mele, primavara e chiar dupa colt, deja ii simt atingrea blanda, iar mirosul de indata ce pasesc in gradina. Mi-am propus ca in acest sfarsit de saptamana sa imi fac si curatenie in dressing si sa pun de-o parte hainele groase de iarna pentru a face loc unei garderobe colorate si proaspete cu aer primavaratec.
  De indata ce am pus ochii pe aceasta rochie verde smarald, am stiut ca trebuie sa fie a mea. Ma vedeam deja purtand-o in diferite feluri si la diferite ocazii, asa ca ieri am iesit la poze si am ales sa o asortez la aceste botine minunat de colorate si o gentuta verde care sa intregeasca cromatica tinutei.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu