miercuri, 18 aprilie 2018

Peisaj de primavara


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                  COSTUM 2 PIESE AICI / VESTA AICI / GEANTA AICI / PANTOFI AICI


EN:
  Hello pretty ladies, how are you today? I told I have big plans on shooting some photos with the beautiful trees around the town and I am so happy I found a pink one that matched perfectly my new pumps.
  I also wore a lovely striped suit and a white vest to match the entire outfit.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna gagici, ma laudam zilele acestea ca am de gand sa gassc un copac frumos si sa-mi fac niste poze cu el, ei bine, l-am gasit. E unul cu floricele roz, superbe care s-au asortat perfect cu pantofii mei cei noi. Tinuta de azi e compusa din aces costum cu 2 piese, pe care si l-a adjudecat deja mama si o vesta alba , care sa completeze perfect tinuta.

Cu drag,
Lavinia




Un comentariu:

  1. Very nice and elegant outfit with great heels! Also those floral trees are perfect background for photo shooting!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/17/chantilly-day-2/

    RăspundețiȘtergere